Første kandidat til Ruko Prisen 2017 er fundet

Solen stod højt på himlen og smilene var store på TEC, da de dygtige låsesmedelærlinge kunne fejre at deres svendeprøver var veloverstået.

Det var iblandt de færdiguddannede låsesmedelærlinge, at Holdets Lærling skulle findes. Hvem der bliver Holdets Lærling bestemmes suverænt af TEC – og er bl.a. baseret på faglighed, personlighed og hvordan man løser svendeprøven.

Overblik og stor faglig interesse for låsesmedefaget gjorde udslaget

Det blev Sebastian Hvid Vinther fra G4S/Byens Låseservice i Aarhus som løb med den flotte titel: Holdets Lærling. Peter Henriksen fra TEC udtaler; ”Sebastian har et kæmpe overblik, og har fra første færd på uddannelsen vist et stort overskud. Derudover havde Sebastian også lagt en klar plan for svendeprøven, og det resulterede i en meget høj standard på de opgaver han leverede. Derfor var der ingen tvivl om at det var Sebastian fortjente titlen som Holdets Lærling.”

Med titlen som Holdets Lærling fra hold 1 er Sebastian den første nominerede til Ruko Prisen 2017. Vinderen af Ruko Prisen 2017 bliver fundet i starten af det nye år.

Fokus på faglighed og kendskab til låsesmedeuddannelsen

Hos Ruko A/S ønsker vi at fremme fagligheden og kendskabet til låsesmedeuddannelsen. Derfor kårer TEC hvert år en vinder af Ruko Prisen – og de nominerede kandidater til Ruko Prisen er årets vindere af Holdets Lærling på låsesmedeuddannelsen.

Vinderen af Ruko Prisen blive belønnet med en forgyldt Ruko hængelås, og en rejse til et af Ruko’s søsterselskaber i ASSA ABLOY koncernen.