Reklamation

/global/scaled/2344x479x13x592x2000x408/Other-Ruko_dk-For_forhandlere-Reklamation-Pc-tastatur.jpg

Reklamationer registreres online. Herunder kan du læse hvordan det gøres.

Første gang du logger ind

Når du logger ind første gang, skal du først oprette en bruger (konto). Du skal trykke på "create account." Her vil du blive bedt om at indtaste dit kundenummer, og du skal vælge Ruko som supplier.

Dit brugernavn vil altid være din mailadresse. Når din bruger er oprettet er du klar til at logge ind i det nye reklamationssystem.

Dit kodeord til reklamationssystemet skal bestå af minimum 6 karakterer, og indeholde både bogstaver og tal. Samtidig skal kodeordet altid starte med et stort bogstav.

Kun én bruger pr. virksomhed

Vi opfordrer til, at der kun oprettes én bruger (konto) pr. virksomhed. Dette er den bedste løsning, da man ikke kan se andre brugeres reklamationer.

Til højre kan du downloade brochurer, hvor der er guides til hvordan du en opretter en bruger og reklamationer. 

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Ruko's kundeservice på tlf. 7010 0061.

Her kan du registrere din reklamation