Ny forbedret support på elektroniske Yale produkter

Som noget nyt vil elektroniske produkter fra Yale (elektroniske dørlåse og alarmer) fremover blive supporteret via en Yale supportafdeling. 

Supportafdelingen er primært målrettet mod forbrugeren, som nu får en kontakt mulighed, hvis der skulle være spørgsmål til elektroniske produkter fra Yale. 

Formålet med denne nye supportafdeling er, at vores samarbejdspartnere fremadrettet kan henvise forbrugerne til denne supportafdeling. Dermed vil man opleve at få frigjort værdifuld tid, som ikke skal bruges på at supportere egne kunder med spørgsmål, som omhandler elektroniske Yale produkter.

Forbrugeren vil møde dygtige medarbejdere i den nye Yale supportafdeling, som har indgående kendskab til elektroniske produkter fra Yale – og i de fleste tilfælde vil de kunne hjælpe kunden ved første henvendelse. Forbrugeren vil derfor komme til at opleve en professionel supportafdeling, som vil kunne hjælpe kunden til løsning af deres problem gennem telefonen eller via email.

Samme kontaktperson gennem hele processen
Ved tilfælde hvor supportafdelingen mod forventningen ikke kan løse kundes problem med det samme, og skal undersøge sagen dybere får man tilknyttet en kontaktperson. Det vil dermed altid være den samme person som kontakter kunden igen, og løser problemet. 

Pga. samlingen af en Yale supportafdeling, som dækker hele Skandinavien, vil denne supportafdeling også fremstå som vidensbank for elektroniske Yale produkter. 

Vi forventer at dette tiltag vil lette vores kunder i form af låsesmede, GDS kunder, vindue- og dørfabrikker for en del arbejde, da man vil kunne henvise til Yale support. 

I kan også finde yderligere information om den nye supportfunktion på www.yalelock.dk. 

Yale Support kan kontaktes her

Yale Support e-mail: YaleDanmark@assaabloy.com

Yale Support nummer: 8988 7818 (Opkaldet koster 1,- kr. i minuttet)

Åbningstider på telefonisk support:
Mandag - Fredag kl. 8.00-20.00
Lørdag - Søndag kl. 10.00-15.00

Derudover vil vi løbende sørge for at de produkter som der bliver leveret fra vores lager i Herlev, bliver udstyret med det nye support telefonnummer og den nye support email adresse.