Ruko lancerer unik adgangskontrolløsning til hoteller

Med udgangspunktet i det velkendte sortiment fra SMARTair Zys, har Ruko nu muligheden for at levere komplette adgangskontrolløsninger til fx hoteller, vandrerhjem, moteller, hostels eller lignende bygninger med tidsbegrænset udlejning af lokaler, kontorer eller lignende rum. Adgangskontrolløsningen hedder SMARTair Hotel.

Hardware sortimentet er som udgangspunktet det samme, men softwaren er anderledes. Lars Nørgaard Hansen, som er produktchef hos Ruko fortæller: "Softwaren til SMARTair Hotel løsningen er anderledes end programmet TS1000 som oprindelig bliver brugt til SMARTair Zys — idet den specifikt er udviklet til bygninger, hvor der blandt andet er behov for funktionerne "check ind" og "check ud".

Samtidig er det på fx hoteller afgørende at adgangskontrolsystemet kan kommunikere med det installerede management system for booking og eventuel afregning af diverse ydelser og tjenester.

En række leverandører af hotel software har allerede integreret deres software med SMARTair Hotel via PMS grænsesnittet, så når der er et konkret projekt er det hurtigt at afklare for kunden, om det ønskede hotel software har en integration til SMARTair Hotel.

Et startkit til SMARTair Hotel fås i tre udgaver, så det er derfor altid muligt at finde en løsning som passer lige netop dig.

Yderligere information: Produktchef Lars Nørgaard Hansen, tlf. 4454 4454