Bliv opdateret på bygningssikring

Hvor meget ved du om mulighederne for at sikre din virksomhed? Sikringsbranchen er i rivende udvikling, og der findes nu et utal af måder at sikre en bygning på. Ruko drager derfor på tur i hele landet med missionen om at udvide erhvervsdanmarks viden om bygningssikring. Kom og mød os!

Hvis I står over for en renovering, at skulle udskifte jeres låsesystem, eller bare gerne vil vide mere om mulighederne inden for moderne sikring af erhvervsbygninger, så har du nu chancen for at udvide din viden og blive inspireret. Ruko drager på en omfattende tur rundt i hele landet for at præsentere danske virksomheder for de nyeste muligheder inden for både mekanisk aflåsning, elektronisk adgangskontrol og administrationsløsninger. Hvad enten du bor i det nordlige Jylland eller midten af Sjælland, så kommer vi forbi en by nær dig.

Ruko Tour løber af stablen fra d. 6. september til d. 12. oktober 2016. Vi kommer forbi 8 byer i hele landet, og står klar til give dig et uforpligtende overblik over dine muligheder indenfor både mekanisk og elektronisk sikring. Vi glæder os til at give dig inspiration til en mere moderne sikring af din virksomhed.

Du kan læse mere om arrangementerne og tilmelde dig på ruko.dk/tour2016.

Turplan:

Aalborg 6. september