Kampen om Ruko Prisen 2016 er skudt i gang

Det var nogle yderst dygtige og kompetente låsesmedelærlinge, som blev færdiguddannet fra TEC fredag den 20. maj.

Feltet af dygtige låsesmedelærlinge var bredt, men i sidste ende blev det Lasse Slotmann fra Meldgaards Låse og Nøgler i Charlottenlund, som løb med den flotte titel: Holdets Lærling. Og det er TEC i Ballerup, som suverænt bestemmer hvem der skal udnævnes Holdets Lærling. Kåringen af Holdets Lærling er baseret på faglighed, personlighed og hvordan man løser svendeprøven.

Peter Henriksen fra TEC udtalte bl.a. ”Lasse har fra første færd vist interesse for faget, været god til at hjælpe andre på holdet og udvist stort overskud under hele svendeprøven. Endvidere er Lasse god til at sikre sig, at han altid har den rette information om en given opgave – og han har en fantastisk humor, som altid kan bringe folk i godt humør. Samtidig sætter Lasse også en ære i at være velforberedt – og han hilser altid nye udfordringer velkommen.”

Med titlen er Lasse Slotmann den første nominerede til Ruko Prisen 2016. Og senere på året bliver Holdets Lærling fra hold 2 på låsesmedeuddannelsen fundet – og det er så de to, som skal dyste om Ruko Prisen 2016.

Fokus på faglighed og kendskab til låsesmedeuddannelsen

Hos Ruko A/S ønsker vi at fremme fagligheden og kendskabet til låsesmedeuddannelsen. Derfor kårer TEC hvert år en vinder af Ruko Prisen – og de nominerede kandidater til Ruko Prisen er årets vindere af Holdets Lærling på låsesmedeuddannelsen.

Vinderen af Ruko Prisen blive belønnet med en forgyldt Ruko hængelås, og en rejse til et af Ruko’s søsterselskaber i ASSA ABLOY koncernen.

Yderligere information: Marketingchef Dorthe Møllegaard, tlf. 4454 4454