Velkommen til Jens Andersen – Ny Aperio Key Account Manager hos ASSA ABLOY

Hos Ruko er vi glade for at kunne byde velkommen i huset til Jens Andersen, der er ansat som Aperio Key Account Manager pr. 1. oktober. Jens er ikke ansat hos Ruko, men i ASSA ABLOY koncernen. Han kommer dog til at have sin daglige gang her i huset, så vi glæder os til at lære ham bedre at kende.

Jens er en garvet mand inden for faget, da han har arbejdet i sikringsbranchen siden 2001, hvor han har været vidt omkring. Karrieren i branchen startede med, at han blev ansat hos Dansikring Direct, hvor han arbejdet i 5 år. Derefter skiftede han til det, der nu hedder G4S, hvor han nåede at være i 10 år. Det seneste halvandet år har han så arbejdet hos Verisure inden han her pr. 1. oktober er startet hos ASSA ABLOY.

Glæder sig til at komme ud og møde kunderne

Noget at af det som Jens glæder sig mest til i sin nye rolle, er at komme til at beskæftige sig med en ny form for salg. For som han selv siger ”Jeg skal ikke ud og sælge direkte til slutbrugerne, men i stedet prøve kræfter med at holde kontakten til leverandørerne, og det synes jeg lyder spændende. Det er en helt anden måde at sælge på for mig.”

Alle muligheder ligger åbne for Aperio

Samtidig glæder han sig også meget til at lære Aperio at kende og til at fokusere på et enkelt produkt, i stedet for at skulle have med en stor produktportefølje at gøre.

Han ser frem til at komme til at arbejde med Aperio, som han ser store muligheder for. Jens fortæller: ”Det jeg synes, der mest spændende er, at man kan koble Aperio på så mange forskellige adgangskontrolsystemer. Alle muligheder ligger åbne for Aperio”.

En af de største udfordringer bliver derfor ikke at lære selve Aperio at kende, men derimod at lærer alle de adgangskontrolsystemer at kende, som Aperio kan integreres med.

Vi vil gerne ønske Jens held og lykke med jobbet, og vi glæder os til at se ham have sin daglige gang her i huset. Vi glæder os meget til at gøre brug af dine erfaringer inden for sikringsbranchen.

Velkommen til ASSA ABLOY.