Ny Yale Hjemmeside

Vi har pr. 20 september lanceret Yale’s nye danske hjemmeside, der har overtaget efter den gamle hjemmeside, yalelock.dk. Den nye hjemmeside kan findes på adressen yale.dk. Den har samtidig fået en helt nyt design i forhold til den gamle hjemmeside, som er mere brugervenligt og nemmere at navigere rundt i.

En af de store forandringer på den nye hjemmesiden er, at der nu også er kommet information om Yale Smart Living konceptet, der er i gang med at blive rullet ud i Danmark i øjeblikket. Yale Smart Living er et elektronisk sikringssystem, der består af en række Yale enheder, som kan styres ved hjælp af en smartphone. Du kan selv vælge de enheder, der passer til lige præcis dine behov, hvad enten det er en røgalarm, elektronisk lås, overvågningskamera eller noget helt fjerde. Systemet er designet med det formål at gøre den travle hverdag lidt nemmere, og gøre at dit hjem altid er beskyttet.

På den nye hjemmeside finder du også en nyhedssektion, hvor der løbende vil komme informationer ud om nye Yale produkter, samt gode råd til hvordan du bedst sikrer dit hjem, og hvordan du får mest ud af dit Yale Smart Living system.

Om Yale

Yale er en del af ASSA ABLOY koncernen sammen med Ruko, og derfor sælger og markedsfører Ruko Yale i Danmark. Yale er et af de ældste internationale mærker i verden og samtidig et af de bedst kendt inden for låsebranchen. En familievirksomhed startet i Amerika, hvor Linus Yale junior eksperimenterede med en lås baseret på en mekanisme, der først blev anvendt af de gamle egyptere for mere end 4.000 år siden. Dette er baggrunden for at han opfandt den berømte cylinderlås med stifter, der stadig er meget brugt i sikkerhedsbranchen i dag.