Mød Ruko på Ejendomsmessen

Den 25.-26. april 2018 har du mulighed for at møde Ruko og høre meget mere om vores mange sikringsløsninger på Ejendomsmessen i Bella Center.

Ejendomsmessen er en fagmesse inden for ejendomsbranchen, der giver dig mulighed for, at opdage et hav af innovative produktnyheder inden for alt lige fra drift og vedligehold til beskyttelse af boliger og virksomheder i form af adgangskontrol, låsesystemer etc.

På Ejendomsmessen vil der være mulighed for at høre en lang række spændende oplæg fra messens to scener, besøge de mange forskellige stande og blive klogere på fremtidens løsninger inden for bl.a. drift, sikring og vedligehold. Og det er helt gratis for alle interesserede at deltage.

I år vil der desuden være et dedikeret digitaliseringsområde, hvor du imellem dine stand-besøg kan prøve kræfter med droneflyvning og virtual reality, og se hvordan disse løsninger kan bruges til at skabe selvtænkende ejendomme i fremtiden.

Få gode råd til sikringen af din virksomhed eller boligforening

På dette års Ejendomsmesse vil der være særlig fokus på digitaliseringens voksende rolle inden for ejendomsbranchen, og hvordan øget digitalisering kan bidrage til større sikkerhed, store tidsbesparelser og lavere omkostninger. I den forbindelse har vi valgt at medbringe en række af vores nyeste og mest innovative produkter, der kan hjælpe med at gøre hverdagen lettere for dig, din boligforening eller virksomhed. Dette er en oplagt mulighed for at afprøve de nyeste teknologier inden for adgangskontrol og låsesystemer.

Du kan læse mere om hvilke produkter vi vil præsentere på messen her.

Endelig er der naturligvis mulighed for at stille spørgsmål til vores dygtige eksperter, så du kan gå fra Ejendomsmessen med masser af ny inspiration til hvordan du for fremtiden kan sikre din ejendom på den bedst mulige måde.

Få din gratis billet

Det er helt gratis for alle registrerede at deltage i Ejendomsmessen.

Du kan tilmelde dig og hente din gratis billet her.

Vi glæder os til at se dig på Ejendomsmessen!