Lokal lærling indstillet til Ruko Prisen 2011

Bo Winther Christiansen fra Låsesmeden Schrøder i Kolding er kåret som Holdets Lærling på TEC i Ballerup, og han er dermed indstillet til Ruko Prisen 2011.

Bo Winter Christiansen har taget første skridt til at blive vinder af Ruko Prisen, der uddeles til efteråret til den lærling på låsesmedeuddannelsen i 2011, der har udmærket sig hvad angår både faglige og personlige kompetencer.

Bo Winter Christiansen er valgt som Holdets Lærling på Hold I, og han skal til efteråret dyste om Ruko Prisen 2011 med de bedste lærlinge fra henholdsvis Hold 2 og Hold 3. Ud over æren og et diplom omfatter Ruko Prisen 2011 en rejse til Finland inkl. et studiebesøg hos Ruko’s søsterselskab Abloy OY.

Det er TEC i Ballerup, der har indstillet Bo Winter Christiansen til Holdets Lærling på grund af hans faglige dygtighed samt hans store hjælpsomhed over for kammeraterne, der gør ham særdeles vellidt blandt både lærlinge og lærere.

Bo Winter Christiansen er ansat hos "Låsesmeden Schrøder" med afdelinger i Kolding og Horsens. Virksomheden beskæftiger i alt 15 medarbejdere og råder over 11 servicevogne, der dækker et stort geografisk område.

Yderligere Information: Marketingchef Dorthe Møllegaard, telefon 44 54 44 54.