Ruko nyhed til mindre adgangskontrolløsninger

RX WEB fra Ruko er et internetbaseret adgangskontrolsystem til mindre virksomheder. Systemet kan håndtere op til 16 døre og er meget nemt at betjene, hurtigt at installere, og der skal ikke indkøbes en separat og omkostningstung server.

Derudover slipper man for at oprette licenser og opdatere software, da det allerede er indbygget i systemet. Det eneste, der kræves, er adgang til internettet.

RX WEB kan styres fra en valgfri pc – bare den er koblet til virksomhedens netværk. Det er derfor ikke en forudsætning, at den sikkerhedsansvarlige er til stede i virksomheden for at ændre eller tildele adgangstilladelser. Sikkerhedsniveauet kan dermed bevares – uanset hvor i verden den sikkerhedsansvarlige befinder sig. Den enkle og let forståelige brugerflade gør det nemt at bruge RX WEB – selv for den, som ikke tidligere har arbejdet med et adgangskontrolsystem.

RX WEB leveres som standard til én dør, men systemet giver mulighed for udvidelse op til 16 adgangskontrollerede døre, hvoraf 12 kan forsynes med trådløse kortlæsere.

I stedet for at udlevere nøgler til medarbejderne, får de et adgangskort, en nøglebrik eller en kode. Disse kan omgående fjernes fra systemet, hvis der skulle opstå behov for det.

Yderligere information:

Marketingchef Dorthe Møllegaard, Telefon 44544454.